Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ!Проблем с АСР на Алфа 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от vladu Покажи съобщение
    колега oem,
    ще те замоля да спреш да заливаш хората с технически и/или фактически невярна информация. няма да е първия път, в който пишеш пълни глупости и подвеждаш хората във форума.
    Я кажи пати кое беше невярно, че нещо не мога зацепя?

    Шот ти па си много отворен нещо!?! Я обесни на колегата що не му е добре колата като много зееш! И аз мога да чета сам и на края да напиша коментар.

    Я по-полека
    Last edited by търтей; d.m.y г., 09:59.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #47
      не зея много, просто искам да намекна да не ти чете глупостите. и не казвам, че само ти си писал такива, но просто се оливаш.

      наистина ли искаш аз дати кажа кои от нещата написани от теб са неверни?
      Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
      Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

      Comment


      • #48
        що е то ASR?
        Anti-Slip Regulation - не позволява на колелетата да въртят повече от колкото би следвало за скоростта, с която се движи колата или иначе казано - пречи да буксуваш.
        Как го постига?
        ASR включва 2 системи:
        – Намеса на спирачките с цел спиране на превъртането на колелетата - служи ако вече си забуксувал да спре свободното въртене на колелетата. Как го прави - ми бие спирачка на въртящото се в повече колело.
        – Контрол на въртящия момент към колелетата или иначе казано контрол на "подаването на газ" - служи да намали подадената газ, за да предотврати забуксуване.

        ASR не прехвърля никакви въртящи моменти към други колелета(поне не пряко) - за това си има специален диференциал LSD, не е никакъв блокаж и е т. нар. тракшън контрол(при други производители му викат TCS). В завои не допринася за никаква стабилност(за това служи VDC (ESP e по-познатото название на системата)) и не помага за никакви недозавивания и презавивания(поне не пряко)
        Last edited by vladu; d.m.y г., 10:14.
        Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
        Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от vladu Покажи съобщение
          що е то ASR?
          Anti-Slip Regulation - не позволява на колелетата да въртят повече от колкото би следвало за скоростта, с която се движи колата или иначе казано - пречи да буксуваш.
          Как го постига?
          ASR включва 2 системи:
          – Намеса на спирачките с цел спиране на превъртането на колелетата - служи ако вече си забуксувал да спре свободното въртене на колелетата. Как го прави - ми бие спирачка на въртящото се в повече колело.
          – Контрол на въртящия момент към колелетата или иначе казано контрол на "подаването на газ" - служи да намали подадената газ, за да предотврати забуксуване.

          ASR не прехвърля никакви въртящи моменти към други колелета(поне не пряко) - за това си има специален диференциал LSD, не е никакъв блокаж и не е никакъв тракшън контрол(това се изпълнява от друга програма). В завои не допринася за никаква стабилност(за това служи VDC (ESP e по-познатото название на системата)) и не помага за никакви недозавивания и презавивания(поне не пряко)
          Ти вземи прочети аз как съм го написал. Не съм казал че АСР прехвърля. А се прехвърля. Просто е и логично.

          http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%...80%D0%BE%D0%BB

          В интернет има много статии за това как работят всички електронни системи по автомобилите и всяка е написана по различен начин. Ти си чел едно друг друго. Дефакто говорим за едно и също нещо, но написано по различен начин.
          Last edited by oem; d.m.y г., 09:25.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #50
            така е като пиша афектиран.
            ASR e тракшън контрол - извинEвам се.
            И докато тракшън контрола следи само за разлика в скоростта на въртенето на колелетата и "взема мерки", за да няма големи такива, VDC следи за доста повече неща, като ъгъла на завиване, скоростта на всяко от колелетата и взема мерки колата да е стабилна в завои и при лоши пътни условия, като ползва комбинации от контрол над спирачките и тротъла.
            Last edited by vladu; d.m.y г., 10:28.
            Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
            Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

            Comment


            • #51
              малко късно но нека споделя и аз нещо от личен опит.....
              пробвай да свалиш корите на волана,те са на две части,като махнеш горната част под нея централно е разположена една буксичка,която е точно за АСР и която играе с ъгъла на преместване на волана.Ако не ти е изключена буксичката,пробвай да я пръснеш с контактен спрей и да я закопчаеш добре,при мен това помогна.Пиши дали има резултат
              Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
              Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
              Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
              Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
              Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

              Comment


              • #52
                тая под волана е за вдц, не за аср
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Ми когато задействаш ABS той се стреми да приложи еднакво усилие към всички колела и от там идва недозавиването. Нали така? При завой вътрешното колело се върти по бавно от външното. ABS като реазпредели еднакво усилието към всички колела тогава се изравняват тяхната скорост и завиването отива подяволите. Ако не е така то моля те да дадеш твоето обяснение.

                  Аз съм го изпитвал това в една много конфузна ситуация. Карам по прав участък и наближавам кръстовише. Точно преди десния завой на кръстовището спрели коли. И друга кола излиза от от дясно обаче няма видимост и не ме вижда. И излиза. Аз скачам на спирачките и за да не го ударя тръгвам да свивам в дясно на кръстовището. С около 80 км се движех. Но колата една зави. Приктрака ми ABS-а през цялото време и добре, че ми тръгна задницата за една страна, че колата се плъзна към завоя, а и аз вече отпуснах педала на спирачката и се шмугнах в кръстовището.
                  Колега не си прав, ако ABS работеше така досега да сме се изтрепали всички.ABS не напразно има датчик във всяко едно колело като по този начин следи оборотите на всяко едно отделно.ABS може да контролира дори само едно колело ако да речем то е в локва и поради намаленото сцепление то може да блокира по-рано.
                  sigpic
                  "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
                    Колега не си прав, ако ABS работеше така досега да сме се изтрепали всички.ABS не напразно има датчик във всяко едно колело като по този начин следи оборотите на всяко едно отделно.ABS може да контролира дори само едно колело ако да речем то е в локва и поради намаленото сцепление то може да блокира по-рано.
                    Добре. Какво да ти обеснявам сега. Засилисе с над 80 км. влез в завой и натисни спирачките до дупка да видиш кво става. Волана тръгва да се изправя
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Добре. Какво да ти обеснявам сега. Засилисе с над 80 км. влез в завой и натисни спирачките до дупка да видиш кво става. Волана тръгва да се изправя
                      Тук може би си прав но аз никога не бих постъпил толкова тъпо.
                      Last edited by Kuker; d.m.y г., 21:27. Основание: наръсени глупости
                      sigpic
                      "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
                        Тук може би си прав но аз никога не бих постъпил толкова тъпо.
                        Съшото става когато караш на дъжд. Даже на дъжд и на право да караш и като спираш и волана почва да дърпа ту на ляво ту на дясно. Аз за това от страта кола без ABS имам изграден навик никога да не натискам до долу. Усещам кога е границата м/у блокирането на колелата и доброто спиране.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #57
                          1.
                          Първоначално публикувано от revell Покажи съобщение
                          но освен него има и електронен ограничител на скоростта, ако има някакво отношение по темата...
                          2.
                          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                          значи съм прав за това, че АСР = Тракшън контрол?
                          1.Яяяя ме светни за този ограничител на скоростта, ако обичаш, че до сега не съм чел за такъв и ми стана любопитничко

                          2.Е поздравления бе колега, и ти току що откри топлата вода....
                          SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                          SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                          SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                          Comment


                          • #58
                            на Стилото имам ограничител на скоростта.... безмислена история, нагласяш го на някви километри и като ги превишиш ти светва 1 огромна удивителна и пищи
                            147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
                            Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
                            156 2.4 JTD - ex

                            Comment


                            • #59
                              колега какво разбираш под "включва" и "изключва" при АСР-а И ВДЦ-то

                              принципно при стартиране на двигателя, ако няма проблем по системите на ВДЦ-то и АСР-а, то оранжевите лампи изгасват

                              след което при движение ако се наложи да се задейства една от системите, то тя предупреждава за това с премигване на съответната контролна лампа

                              ако вече има авария в някоя от тези системи, системата го сигнализира с постоянно светене на съответната контролна лампа, и изписване на информациония дисплей за авария в тази система
                              и съответно те приканва да посетиш дилъра(сервиза)

                              та да не се окаже, че нямаш проблем?

                              Comment

                              Working...
                              X